Două pahare de alcool pe zi combat obezitatea
de Admin, miercuri 10 martie 2010
1 imagine, 0 comentarii



Femeile care consumă două pahare de vin, bere sau tărie în fiecare zi sunt mai puţin expuse riscului de îngrăşare comparativ cu femeile care nu consumă deloc alcool, potrivit unui studiu american publicat în Archives of Internal Medicine.

Cercetătorii de la Brigham and Women's Hospital din Boston (SUA) le-au întrebat pe 19.000 de femei americane, care nu aveau probleme legate de greutatea corporală, în vârstă de peste 39 de ani, câte pahare de alcool consumă în fiecare zi şi au monitorizat voluntarele timp de 13 ani.

 Din acest eşantion, grupul cel mai important din punct de vedere numeric era alcătuit din femei care nu consumau deloc alcool (7.346). Al doilea grup ca mărime (6.312 femei, reprezentând aproape o treime din totalul voluntarelor) era alcătuit din femei care au declarat că beau echivalentul unei treimi de pahar de vin, bere sau tărie în fiecare zi. Aproximativ 20% dintre voluntare au declarat că beau echivalentul unui pahar de alcool pe zi, 6% - echivalentul a două pahare şi 3% - echivalentul a mai mult de două pahare de băutură alcoolică.

Paharul de alcool considerat "standard" în Statele Unite ale Americii, indiferent dacă este vorba de un pahar de vin (15 cl), de bere (35 cl) sau de tărie (43 ml alcool 80°), conţine aceeaşi cantitate de alcool - 14 grame.

citeste mai multe pe Realitatea.net
Telefoane si laptopuri de la 30 Ron. Maxim 100 Ron orice produs (P)

0 comentarii

Comentează articolul Două pahare de alcool pe zi combat obezitatea